Thursday, December 24, 2009

Ammar Zahar Mengganas Lagi!

Salam Sejahtera,

Kawan saya, Ammar Zahar telah muncul dengan produk barunya yang akan menggegarkan dunia bisnes internet iaitu dari 'Zero Ke Hero', mengisahkan teknik-teknik rahsia dan pengalaman beliau sepanjang pembabitannya dalam dunia bisnes internet. Kenapa saya katakan "Ammar Zahar Mengganas"?!

Haha, daripada seorang yang zero kepada hero yang disegani ramai, senang saja. Beliau ada teknik rahsia, dan kali ini beliau sudi berkongsi dengan kita semua. Nak ke tak nak, terpulang kepada anda semua. Tapi kali ini saya berani jamin, anda akan rugi sekiranya tidak mendapatkan produk terulung beliau kerana kali ini saya bagi rating 10/10, marvelous excellent!

Sebelum itu, anda baca dulu apa yang beliau katakan kepada saya sebelum produk "Zero Ke Hero" dikeluarkan. (Amaran - Ini bukan tipu semata-mata, ini adalah luahan hati nurani Ammar Zahar sendiri).

_____________

Bagaimana Buat Duit Di Internet Daripada ZERO? (Ammar Zahar)

Ini adalah antara persoalan yang popular sejak kebelakangan ini memandangkan kita mengalami kegawatan ekonomi. Kedai-kedai banyak yang tutup kerana tak mampu lagi bayar sewa, dan pekerja.. Pekerja ramai yang diberhentikan kerja.. Dan banyak lagi masalah yang melanda.

Jadi, oleh sebab itu persoalan Bagaimana Buat Duit Di Internet semakin popular memandangkan buat duit di internet tidak memerlukan banyak modal atau boleh bermula daripada ZERO pengetahuan dan ZERO modal.

Terkejut tak bila saya katakan ZERO modal?

Ya, seorang usahawan internet muda, Ammar Zahar baru-baru ini melancarkan sebuah produk Zero Ke Hero iaitu strategi bagaimana beliau menjana pendapatan di internet bermula daripada ZERO pengetahuan dan ZERO modal..

Dia sememangnya sama saja dengan kebanyakan anda pada awal tahun lepas. Teringin nak buat duit di internet tapi tak tahu caranya. Akhirnya atas usaha gigih dan strategi yang mengena, beliau kini menjadi salah seorang usahawan internet yang disegani dan mempunyai syarikat sendiri..

Bukan itu saja, jika dulu beliau digelar ZERO dan tidak mempunyai apa-apa selain duit PTPTN, kini beliau mampu membeli rumah sendiri, kereta sendiri dan pendapatan beliau melebihi dekan fakulti sendiri.

Manarik kan?

Itu tak cukup menarik..

Yang lebih menarik, beliau kini membuka jualan Zero Ke Hero, berkongsi rahsia kejayaannya di internet dengan umum dan pastinya, ini bukan untuk semua orang..

Pakej ini hanya untuk mereka yang berminat nak buat duit di internet dan percaya bahawa internet adalah perniagaan sebenar dan bukannya skim cepat kaya seperti kebanyakan orang yang silap jalan.

Zero Ke Hero.com

Klik saja link diatas dan tonton video Ammar.. Saya pasti, jika anda mendapatkan Zero Ke Hero, anda bakal bergelar Usahawan Internet berjaya tak lama lagi.. Mungkin setahun, sebulan, ataupun seminggu?

Jika anda dapatkan pakej ini dan ambil tindakan, semuanya tak mustahil!

Zero Ke Hero.com

Semoga berjaya!

_____________


Bagaimana? Anda tertarik? Nasihat saya cuma satu, anda dapatkan produt ini dan ikut satu persatu apa yang diajarkan oleh Ammar Zahar melalui "Zero Ke Hero" ini. Kerana apa saya berani jamin yang segala nasihat beliau itu semuanya berfaedah dan berguna untuk anda mengasaskan satu bisnes Internet yang berjaya?

...Saya sendiri mengaplikasikan segala ajaran beliau dalam perniagaan Internet GDI saya, dan ternyata ia membuahkan hasil yang lumayan...

Okey, cukup buat kali ini saja. Nak tahu selebihnya, anda bolehlah layari laman web ini - Zero Ke Hero.com dan saya syorkan kepada anda untuk mendapatkannya kerana hampir kesemua IM (Internet Marketers) di Malaysia mengakui 100% keberkesanan produk ini.

Ganas, bukan?


(Shafrizal Azmi)


No comments:

Post a Comment