Thursday, December 3, 2009

Sales Sudah Banyak, Miss Pula

Salam Sejahtera,

Rambang mata saya mendengar cerita kawan-kawan saya mengenai sales-sales baju dan seluar di kawasan Kuala Lumpur. Semasa sales bermula, banyak macam halangan yang membuatkan saya akhirnya mengalah dan seterusnya mengabaikan niat asal untuk ber-shopping sakan. Duit tiada la, masa tiada la, tempoh sales dah habis la... semua pun ada.

Tidak mengapa, sales bukan habis setakat itu saja, betul tak? Kita masih punya usaha dan masa lagi, hehehe.

Oh, Topman, Zara, Paddini dan Giordano-ku... aku akan kembali tahun hadapan, dengan lebih duit dan masa, Insya-Allah.


Sleeve shirt Topman (Kemas walaupun bersahaja)


Jacket Trench Coat Topman (Bergaya, bukan?)

Seluar Slack Zara (Fuh, menggiurkan gitu~)


Baju T-Shirt Polo Giordano (Kemas dan berketrampilan tinggi)


Walaubagaimanapun, terima kasih kepada para pembaca kerana masih menyokong saya dan saya memohon maaf kerana sudah lama juga saya tidak menyiarkan post dan artikel kerana sibuk dek 'part-time job', persiapan untuk ke universiti dan bisnes saya yang sehingga kini, alhamdulillah, semakin lama semakin membuahkan hasil. Jutaan terima kasih atas doa dan sokongan anda, semoga Allah Taala membalas kebaikan anda semua~


_______________

Yang berjaya itu berusaha, yang gagal itu mencari alasan dan menyalahkan orang lain. Saya tawarkan salah satu jalan untuk anda berusaha dan berjaya. Rebutlah peluang anda~

1 - Klik di SINI dan daftar sebagai ahli GDI.

2 - Klik di SINI dan daftar untuk menyenangkan kerja-kerja promosi anda. Berbayar? Tidak, percuma sahaja.

3 - Ataupun e-mail saya di - hiji_ginta@hotmail.com untuk maklumat lanjut mengenai kedua-dua program hebat ini!

No comments:

Post a Comment