Tuesday, December 15, 2009

Pengumuman

Salam sejahtera,

Kepada para pembaca sekalian, saya berasa terharu melihat sokongan anda sehingga ke hari ini. Saya pun sudah lama tidak update blog saya berikutan terlalu sibuk dengan jadual perniagaan saya. Di sini saya ingin membuat pungumuman yang saya akan lebih sibuk menjelang masa akan datang, terutamanya projek terbaru saya bersama ahli-ahli GDI Malaysia iaitu Encik Shah MK, Puan Hazel dan Encik Zamri Nanyan sendiri.

Segala perkembangan akan diceritakan dalam blog ini, akan tetapi projek ini akan dirahsiakan buat sementara waktu. Minta anda bersabar, ya?~

Saya yakin, projek ini akan menjadikan nama saya lebih dikenali di kalangan IM-IM Malaysia pada masa hadapan. Maka disebabkan itulah maka saya sanggup bekerja dengan keras dan bekerjasama dengan ahli-ahli GDI dan Encik Zamri Nanyan untuk menjayakan projek ini.

Saya pinta doa anda semua supaya segala rintangan dapat kami atasi dan usaha kami tidak akan menjadi sia-sia, Insya-Allah.

Sekian saja,

Salam hormat.

(Mohd Shafrizal Bin Azmi)


_______________

Yang berjaya itu berusaha, yang gagal itu mencari alasan dan menyalahkan orang lain. Saya tawarkan salah satu jalan untuk anda berusaha dan berjaya. Rebutlah peluang anda~

1 - Klik di SINI dan daftar sebagai ahli GDI.

2 - Klik di SINI dan daftar untuk menyenangkan kerja-kerja promosi anda. Berbayar? Tidak, percuma sahaja.

3 - Ataupun e-mail saya di - hiji_ginta@hotmail.com untuk maklumat lanjut mengenai kedua-dua program hebat ini!

No comments:

Post a Comment