Tuesday, October 20, 2009

Pengenalan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.






















Nama diberi, Mohd Shafrizal. Umur 22 tahun, dari Selangor Darul Ehsan. Asal, dari keluarga yang boleh kata 'maha' susah... walaupun tak berapa baik la untuk aku kata perkataan 'maha' tu. Tapi nak gambarkan betapa susahnya famili aku carik rezeki la katakan... penuh pancaroba dan dugaan.

Still belajar lagi, tapi dah ada awek, heheh. Orang Kanada tuh... kulit putih dan comey, pfft. Nanti la aku postkan gambar dia. Al-kisahnya nak ceritakan pasal bisnes internet yang aku baru aja ceburi under Bro Zamri Nanyan, antara the best Internet Marketers in Malaysia.

Ni ha, bisnes yang aku dah jumpa dan bersembang dengan orang yang dah join.. dan semua reaksi diorang sangat-sangat positif. Maka dengan itu, aku pun decide... aku mesti join bisnes nih. Semestinya... peluang depan mata, bro. Kalau tak sambar, rugi seumur hidup. ORang nak pakai Mercedez, aku pun nak jugak. Orang mampu beli, aku menangis aje.. tak mampu bro, pakai pun motor TXR panther Gamma umur 13 tahun jer. Walaupun tgh belajar degree in Law, tapi aku tak berapa jamin course aku bleh bagi untung banyak. Aku bukan kaki putar-belit, jauh lagi kredibiliti yang diperlukan untuk jadi lawyer yang berjaya.

Korang nak dengar lagi pasal bisnes nih? nantikan... :D

No comments:

Post a Comment