Saturday, October 24, 2009

Plan Pemasaran GDI

Sekarang kita akan sentuh mengenai Plan Pemasaran GDI. Untuk pengetahuan para pembaca semua, modal untuk memulakan bisnes GDI ni ialah USD10 atau RM 36 (ikut currency semasa). Saya kira ini murah sahaja. Tapi potensi income GDI ni, sangat-sangat tinggi..


Okey, kita jangan sentuh mengenai potensi lagi. Saya nak beri pembaca faham dulu pasal modal permulaan ni. RM36 ini dibayar untuk setiap bulan. Sepertimana anda perlu membayarnya pada setiap bulan, income yang anda dapat pun, tiap2 bulan juga.

Jadi, jangan merungut mengenai tiap-tiap bulan anda kena bayar sebab GDI bagi income setiap bulan. RM 36 sahaja. Jumlah yang banyak ni, yang kita sendiri tak pasti ke manakah menghilangnya begitu saja, baik kita jadikan sebagai modal untuk bisnes ni.

Sekarang, setelah anda membayar RM 36 dan menyertai GDI, so tiba masanya untuk anda mengembangkan sayap network anda. Kalau ada orang nak beli domain, anda boleh syorkan beli dengan GDI dan jana pendapatan sekali dengan GDI. Taupun, beritahu kesemua prospek yang mereka juga boleh menjana pendapatan dengan menyertai GDI.

Anda juga akan memperolehi domain dan affiliate link anda sendiri selepas anda menyertai GDI. Link inilah yang akan membawa pospek anda menyertai GDI dengan hanya klik dan sertai GDI di baah anda. Anda juga boleh meletakkan laman web anda sendiri di domain yang disediakan, ataupun mengambil template-template laman web yang telah tersedia untuk dijadikan laman web anda. Link affiliate saya adalah http://website.ws/shafrizal87 , dan saya tidak berkesempatan untuk mereka laman web sendiri. Insya-Allah, dalam beberapa minggu lagi saya akan cuba mereka cipta laman web saya sendiri untuk pasaran Malaysia dan luar negara.

Baiklah, sekarang kita akan berbincang mengenai komisyen.

Bagi setiap orang yang anda taja atau setiap orang yang mendaftar melalui link affiliate anda atau setiap orang yang berada bawah network anda, anda akan mendapat USD1 atau RM 3.60 atau 10% komisyen.

Komisyen akan diberi sehingga 5 level. 1 Level = 10%. So, 5 Level = 50% seperti jadual di bawah :

komisyenlevel GDI

GDI tidak mengehadkan anda untuk bina berapa downline yang anada mahu. Inilah yang kami panggil, kebebasan kewangan dan bisnes terulung. Tapi, untuk memudahkan anda faham, sebagai contoh network anda mempunyai 5 orang downline level 1, jadi :-

  • untuk Level 1, anda akan dapat USD5 (RM 18)
  • untuk Level 2, anda akan dapat USD25 (RM 90)
  • untuk Level 3, korang akan dapat USD125 (RM 450)
  • untuk Level 4, anda akan dapat USD625 (RM 2,250)
  • untuk Level 5, korang akan dapat USD3,125 (RM 11,250)

JUMLAH = USD3, 905 = RM 14, 058.

Income akan diberikan setiap bulan, jadi sekiranya anda boleh mengekalkan taktik penjualan anda seperti ini, maka itulah jumlah yang anda akan perolehi setiap bulan. Hebat, bukan?

Kalau hendak lebih faham, sila lihat illustrasi di bawah :


Plan Pemasaran GDI 2


Kalau rancangan anda hendak kembangkan network anda dari 3 orang sahaja, apabila sampai 5 level, income anda setiap bulan akan memberi hasil sebanyak ni :


income3x3

Itu apabila anda mendapatkan 3 orang sebagai asas downline anda, kemudian ajar downline anda untuk dapatkan 3 orang bagi setiap peserta. Bila dah setiap peserta cari 3 orang, dalam sekelip mata sahaja network anda berkembang and anda akan memperolehi pendapatan berjumlah USD363 atau RM 1, 306.80 sebulan.

Cuba anda fikirkan jikalau anda memperolehi 5 orang sebagai asa downline elvel 1 anda dan ajar downline anda buat perkara yang sama, potensi pendapatan anda sebulan adalah USD3, 905 atau RM 14, 058! Downline anda pun sama juga jikalau mereka mengaplikasikan prinsip yang anda gunakan. Jadi dalam perniagaan ini, kita sama-sama yang untung.

income5x5


Lagi satu tips dari saya, Jikalau anda hendak strategi pemasaran anda menjadi lagi kukuh dan mantap, saya betul-betul cadangkan agar anda sertai Program Pemasaran Auto Viral Zamri Nanyan. Jangan risau mengenai harga, ianya semua percuma dan ditanggung beres. Saya tidak tipu, dan hasilnya... dalam masa tiga hari sahaja saya boleh dapat satu downline. Bagaimana? Kalau student yang tidak berduit dan berpengalaman seperti saya pun boleh dapat dalam masa tiga hari, mengapaanda tidak boleh? Anda cuma perlu sertai saja Program Pemasaran Auto Viral Zamri Nanyan, dan selebihnya, anda cuma promote-kan saja link affiliate yang Bro Zamri Nanyan akan beri pada anda.

Jadi, step 1 - Daftar GDI bersama saya di SINI.

Dan step 2 - Daftar Program Pemasaran Auto Viral dengan klik di SINI.

Saya dah beri jalan untuk korang ke puncak kejayaan, Insya-Allah. Yang selebihnya terletak pada usaha anda semua. Ingat, usaha itu tangga kejayaan! Saya di sini cuma boleh bagi tips-tips, nasihat dan panduan, beserta e-book yang membantu saya dalam usaha saya.

Jadi, apa tunggu lagi?

No comments:

Post a Comment