Tuesday, October 20, 2009

RM17521.00 for this month only?!!!

Perlu diingat, Ini adalah benda benar... Saya Bersumpah!


Oh God, this so so fackin' crazy dude!!! Ada hamba Allah yang show kat saya cheque yang sifu dia dapat untuk bulan lepas, rasanya. Date cheque tu 6/10/2009... RM17521.00 babe!! Sapa nak bagi kita duit cash sebanyak tuh?! Mak bapak korang pun mesti melenting kalau korang mintak selonggok duit camtu...

Tapi inlah dia kalau korang join GDI company, and then ditambah pulak dengan sikap hardworking korang and strategi-strategi yang bagus lagi ampuh!! Saya tak tipu bro, tak guna kita tipu orang... betul tak?

Cek bertarikh 6.10.2009, berjumlah RM17521.00, dari Website.ws aka GDI company.


Ha, mana lagi korang boleh dapat duit camni? Stylo kan... itulah yang Insya-Allah, you all akan dapat sekiranya you all join me in GDI. This is a business, and a business needs you to be hardworking and dedicated. Ini bukan hasil nombor loteri ke judi ker, tapi rezeki halal sebab orang yang dapat nih telah berusaha keras... He have my respect dude!!

Okay, ni ha trend-trend dan juga kedudukan kebanyakan sifu-sifu dalam senarai upline power.





Ah, udah-udah le tu, heheh. Kalau korang nak rasa sendiri these stylo stuffs, come and join me!! Oh, pasal the first step or whatsover, don't worry. Saya akan guidekan you all, bimbing you all, share my e-books, website untuk marketing, advertisement site and saya even akan link-kan korang semua dekat sifu-sifu GDI yang saya memang akui, power-power belaka.

Until then, guys and babes... -winkwink-


CLICK HERE!!

No comments:

Post a Comment