Monday, November 2, 2009

Mencabar Pemikiran Dan Mentaliti Anda!



Sebelum anda berkira-kira hendak melangkah ke alam perniagaan internet, saya jamin anda mesti memikirkan risiko yang anda hadapi. In termasuklah takut ditipu, duit lesap, perniagaan tidak berjalan seperti yang dirancangkan.

Itulah yang saya hadapi satu ketika dulu. Sudahlah ditipu duit lesap entah ke mana, dan perniagaan tidak berjalan seperti yang dijangkakan. Akan tetapi, semangat yang kuat dan azam saya untuk menjadi orang yang berduit banyak dan kaya telah mendorong saya untuk memasuki alam bisnes perniagaan internet ini.

Bermula dengan GDI, saya terus-menerus membuat promosi tanpa henti, belajar perkara-perkara baru seperti membuat 'Minisite" ataupun 'Landing Site' sendiri, menguruskan program autoresponder untuk tujuan pasaran antarabangsa, di samping mempelajari kaedah memasarkan domain-domain GDI berdasarkan apa yang saya pelajari bersama anggota-anggota GDI yang sememangnya Top dan hebat, dari komuniti GDI Malaysia sendiri.

Lagi satu, video di atas juga memberi aspirasi kepada saya betapa perlunya azam yang kuat dan kesungguhan yang tinggi diperlukan untuk berjaya. Video ini memang betul-betul mencabar mentaliti saya, dan saya harap ia juga memberi aspirasi kepada anda.

Akhir kata, sekiranya anda memiliki kemahuan yang kuat untuk berjaya dan juga menjadi kaya, mengapa tidak berusaha bersama saya? Mengapa tidak kita saling tolong-menolong? Video ini akan mencabar pemikiran dan mentaliti anda, percayalah.

Sekian saja untuk kali ini.

(Shafrizal)


Yang berjaya itu berusaha, yang gagal itu mencari alasan dan menyalahkan orang lain. Saya tawarkan salah satu jalan untuk anda berusaha dan berjaya. Rebutlah peluang anda~

1 - Klik di SINI dan daftar sebagai ahli
GDI.

2 - Klik di SINI dan daftar untuk menyenangkan kerja-kerja promosi anda. Berbayar? Tidak, percuma sahaja.


3 - Ataupun e-mail saya di - hiji_ginta@hotmail.com untuk maklumat lanjut mengenai kedua-dua program hebat ini!

No comments:

Post a Comment