Monday, November 9, 2009

Mari Berkongsi! E-book Percuma.

Salam sejahtera,

Pada kali ini, saya ingin berkongsikan 2 e-book percuma yang saya dapati dari saudara Ammar Zahar dan saudara Wanmus, 2 nama Internet Marketer yang sedang meningkat naik dalam perniagaan internet ini.

Daripada 2 e-book ini, saya telah mempelajari bagaimana ingin memulakan perniagaan internet secara berperingkat dan tabiat yang wajib dielakkan supaya tidak kehilangan prospek yang ingin bernaung di bawah kita, seterusnya saling tolong-menolong dan berjaya bersama-sama.

Bagaimana Nak Mula - Ammar Zahar
http://www.ziddu.com/download/7293988/Bagaimana-Nak-Mula.pdf.html

101 Tabiat Kehilangan Pelanggan - Wanmus
http://www.ziddu.com/download/7294155/101-tabiat-kehilangan-pelanggan-oleh-wanmus.pdf.html

Saya sarankan para pembaca semua supaya mendalami isi-isi 2 e-book ini dalam praktikkan secara berperingkat dan berkesan, kerana ia terbukti banyak membantu saya dalam memajukan diri saya... begitu juga harapan saya semoga anda boleh maju bersama-sama saya. Marilah kita menuju kejayaan!

(Shafrizal)



Yang berjaya itu berusaha, yang gagal itu mencari alasan dan menyalahkan orang lain. Saya tawarkan salah satu jalan untuk anda berusaha dan berjaya. Rebutlah peluang anda~

1 - Klik di SINI dan daftar sebagai ahli GDI.

2 - Klik di SINI dan daftar untuk menyenangkan kerja-kerja promosi anda. Berbayar? Tidak, percuma sahaja.

3 - Ataupun e-mail saya di - hiji_ginta@hotmail.com untuk maklumat lanjut mengenai kedua-dua program hebat ini!

No comments:

Post a Comment