Monday, November 23, 2009

Projek terbaru.

Salam sejahtera pembaca semua,

Minta maaf kerana saya boleh dikatakan menyepikan diri buat sementara waktu dari blog ini. Kesian blog ini, heheh. Jangan risau, kerana saya akan terus update-kan blog ini dari masa ke semasa. Cuma saya sedang sibuk dengan projek E-Book terbaru saya. Tajuk..? Rahsia dahulu. Nanti saya akan umumkan di blog saya dan semua laman web komuniti dan akaun social networking saya.

Saya akan buat promosi besar-besaran untuk E-book ini dan harga? Heheh, saya bagi e-book ini free saja, walaupun saya akan cuba memuatkan segala pengetahuan dan pengalaman saya dalam perniagaan internet ini. Saya akan lihat bagaimana sambutan pelanggan terhadap e-book pertama saya ini dahulu.. aduh, mulalah sang Syaitan itu berbisik kepada saya, "tak payah la buat, nanti rugi karang... semua pun rugi.".

Ah, pedulikan. Saya tidak kira. Kalau saya nak buat, saya akan buat Insya-Allah. Itu prinsip saya. :D

Jadi, berilah saya masa maksimum dua minggu ini untuk menyiapkan e-book ini dan Insya-Allah kalau sudah siap nanti, saya akan beritahu semuanya kepada anda semua!

(Shafrizal)

Yang berjaya itu berusaha, yang gagal itu mencari alasan dan menyalahkan orang lain. Saya tawarkan salah satu jalan untuk anda berusaha dan berjaya. Rebutlah peluang anda~

1 - Klik di SINI dan daftar sebagai ahli GDI.

2 - Klik di SINI dan daftar untuk menyenangkan kerja-kerja promosi anda. Berbayar? Tidak, percuma sahaja.

3 - Ataupun e-mail saya di - hiji_ginta@hotmail.com untuk maklumat lanjut mengenai kedua-dua program hebat ini!

No comments:

Post a Comment