Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Di sini saya ingin mengucapkan selamat hari raya Aidiladha kepada para pembaca yang beragama Islam. Semoga kehadiran hari yang bererti ini boleh mendatangkan satu semangat yang hebat kepada para pembaca supaya lebih bersedia untuk berkorban demi masa depan anda.

Jika dilihat dari persepktif Islam sendiri, pengorbanan itu adalah satu kemestian untuk memajukan diri anda ke hadapan. Dalam sirah Nabi S.A.W, baginda sendiri telah berkorban harta dan segala-galanya untuk memastikan sinar Islam itu tersebar luas, bukan saja ke pelusuk Jazirah Arab, malah ke seluruh dunia. Nabi S.A.W tetap cekal walaupun dihentam, dikutuk, dicaci, dimaki, dan hampir dibunuh. Begitu juga pemerintah Islam sejak khulafa' Ar-Rasyidin sehinggalah kejatuhan Khilafah Islamiyah Uthmaniyah (Devlet-i Usmanli Imparatorlugu) pada 1920-an. Mereka tetap cekal dan sanggup berkorban diri untuk mempertahankan sinar Islam.

Begitu juga dengan peniaga dan jutawan Islam sendiri seperti jutawan Melayu Malaysia seperti Syed Al-bukhari dan lain-lain lagi. Beliau sanggup berkorban masa dan keringat sehingga boleh menjadi antara jutawan yang disegani pada hari ini. Berbekalkan semangat untuk menjadi seperti beliau, saya menanamkan semangat berani untuk berkorban dan menghadapi risiko dan saya berharap anda pun turut sama... bagi menambahkan lagi bilangan umat Islam kaya di Malaysia dan seterusnya membantu golongan yang memerlukan, Insya-Allah.

Di sini, blog ini akan terus menyajikan artikel dan entri yang berguna bagi bakal-bakal jutawan GDI yang insya-Allah, akan menyinar di dunia perniagaan internet dan juga bagi penggemar dan warga yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai perniagaan internet dan GDI. kejayaan anda itu merupakan satu perkara manis buat saya dan seterusnya akan menyemarakkan semangat saya supaya untuk terus berusaha untu berjaya seperti anda.

Akhri kata, Selamat Hari Raya Aidiladha daripada saya dan maaf zahir dan batin. Saya akan mendoakan supaya anda berjaya di masa hadapan, insya-Allah.

(Shafrizal)

___________

Yang berjaya itu berusaha, yang gagal itu mencari alasan dan menyalahkan orang lain. Saya tawarkan salah satu jalan untuk anda berusaha dan berjaya. Rebutlah peluang anda~

1 - Klik di SINI dan daftar sebagai ahli GDI.

2 - Klik di SINI dan daftar untuk menyenangkan kerja-kerja promosi anda. Berbayar? Tidak, percuma sahaja.

3 - Ataupun e-mail saya di - hiji_ginta@hotmail.com untuk maklumat lanjut mengenai kedua-dua program hebat ini!

No comments:

Post a Comment